Stackars Fön-Berit

"Jag känner mig extremt oinspirerad" säger min sjuka pojkvän som strax efter slocknade precis bakom mig. Haha alla är ju inte lika skrivsugna som jag. Är också väldigt seg och frusen efter min långa skoldag i salongen som just idag kändes lite kortare iochmed att klockan i salongen gick en halvtimme fel. Stackars vår stamkund "Fön-Berit" som vi skrattade åt i smyg eftersom vi trodde att hon hade kommit aldeles för tidigt till oss.
Men nu så det ska bli väldigt skönt med en stillsam kväll framför Andra Avenyn (mohohaha man har ju fått mannen att börja kolla på den fördomsfulla serien som jag slaviskt följer) och sen ta igen lite sköna program på datorn som man missat. Det är ju en strippa nu på Ballar av stål, får ju inte missas, höhöhö :P 
Puss och kram skumbanan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0