Mat och musik är livet

Helloo förlåt att jag blivit så dålig på att uppdatera! Har sagt tusen gånger nu att jag ska bli bättre men från och med idag LOVAR jag att det ska bli uppdatering varje dag! Det är nämligen problem med min dator så det har idag blivit världens projekt att lyckas få in bilder till datorn så nu när jag gått via en annan har jag lyckats. Men var beredd på massa inlägg framöver!

Igår fick jag besök av min pojkvän en stund och jag fick chans att visa mina matlagnings skills för första gången. Jo tro det eller ej men jag kan faktiskt laga mat. Det blev min standard wok rätt enkel men det blev succe^^ Förutom att laga och äta mat är vi helt galna i musik, särskillt punk a la Blink 182 som våra gemensamma stor favoriter som vi alltid köttar på rockband. Men även om vi gillar samma genre så är varandras favoritband lite främmande därför brände vi varsin skiva till varandra med våra favoritlåtar :P Vilket påminner mig om Vänner där det känns som att grejen med att ge bort ett "mix tape" med kärlekslåtar till varandra har uppkommit flera gånger under säsongerna. Men det finns ju faktiskt inget personligare än musik. Jag tror att det inte är särskilt många som är tillsammans som har HELT olika musiksmak, kan ha fel också men jag skulle aldrig kunna fixa det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0