Kavaj det är jag lixom

Tjohej jag är på språng som vanligt. Nu har jag precis kommit hem från Sarah och kan inte andas inte bara för att man har kommit hem inte. Har en bok att läsa ut och så ska jag ringa Marlene angående vårat företagsarbete som ska skrivas och grejas med typ nu för jag vill inte sitta med det i helgen :P
Igår var jag och köpte en kavaj som jag ska ha på lördag hade jag tänkt. Jag och Matte är bjudna till Sarahs praktiksalong där dom ska ha nyinvigning iom att de även ska ha tattuerare och kläder. Så det kommer bli sjukt nice och redan har man lite smått ångest vad man ska ha på sig eftersom det inte är vilka som helst som ska på partyt^^
Men nu har jag min kavaj och med mina 11 cm klackar så kommer det nog bli skitbra tror jag :P

Gillar linnet men har inte bestämt mig än om det kommer bli byxor eller kjol :P


Kommentarer
Postat av: Nora

Snygging! Det är alltid ett säkert kort med kavaj och klackar! Behövs bara ditt fina leende så charmar du alla på partyt ;)

2010-03-04 @ 20:01:30
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0