Konstigaste trion - återförenade

Frida, Sofia och Andreas en lite sjuk och allmänt konstig trio som lekte som splittrad grupp för att i klass 5 bli en trio av helt olika personligheter som kompleterade varadra på nått roligt sätt. Var det inte tvspels turneringar, popiga dockteatrar så var det vår matklubb MME (Misslyckade Matexperiment) som vi höll på med. Sen vet jag inte vad som hände men Sofia och jag gick åt varsitt håll. Och nu kanske 4 år senare så sågs vi för första gången igår igen och vad kan man säga, just like old times. Haha! Vi är lika olika och lika knasiga fortfarande :P haha! Jag och Sofia gjorde en makeover på Andreas eftersom jag hade med mig mina saxar blev det perfekt. Helt ny frilla och vi har tom fått honom att köpa en plattång :P höhö thats awesome!

Det här var den enda bilden jag hittade på mina polers haha fråga mig inte vad dom gör för nånting för jag har ingen aning :P

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0