Killarna var grymma!

Awesome kväll! Jättekul att hänga med Frida som hade med sig två brudar till så vi blev ett litet härligt gäng och vi kom lyckligtvis så att vi bara behövde lyssna på ett band innan för tro mig det var inte bra.... asså jag vet lixom inte om det var "bra" egentligen för jag lyssnar inte på typ skrik metal, alla låtar lät likadana och jag tror att dom bara hade två fans. Två killar som stod och headbangade och sprang runt helt galna längst fram medan några stod bakom snällt och lyssnade. Vi kunde inte ens va där inne för allt skrik "sång".

Something Behind kom och joo dom såg faktiskt lite nervösa ut ;) hehe. Men de hade inget att oroa sig för, de bjöd ju nämligen på världens show och nu såg det lite anorlunda ut med folkmängden på golvet^^ De var grymma och jävligt cool entre till första låten! Jag ser fram emot att få se Fridas video hon filmade^^ Jag hade en ide om att inleda filmen med att jag skuttar runt där i min fan tröja och säger fjortisaktigt "aaa men guud something behind är ju så himla snygga", men vi fick aldrig med det på film. Hehe kanske bra det ;)

När killarna spelat klart passar dom på att visa upp deras tröjor man kan köpa :) och basisten Mattias kastar ut en av tshirtarna i publiken. Sandra som var med oss får tag på den, men vad händer, en helt random tjej kommer och rycker den ur handen på henne och sandra skriker FAAAAAAAN. Haha kunde ju blivit slagsmål där ;) eller^^ 

Fick två sms nästan samtidigt nu för en stund sen om att killarna hade gått vidare till nästa omgång och kommer alltså att spela igen i april :) awesome!

För er som missat dessa grabbar kan ni kolla in dom och lyssna på dom här:
http://myspace.com/somethingbehind 
http://blog.somethingbehind.com
http://www.youtube.com/watch?v=0cyk7MSpnzU&feature=related 

Tog tyvärr inga pics ikväll slarvigt nog så det blir en lite rockig bild på mig istället dagen till ära :P Makeup av Marlene från senaste torsdagslektionen



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0