AAAHHHHHH va jag längtar

Idag har jag varit på praktiken och klippte min stora syster riktigt kort kort hårig. Det blev awesome! Roligt med dom som bara vågar klippa av allt till korta coola frisyrer. Hälsosamt för håret också att klippa av slitna längder. 
Men det har varit en trevlig dag idag :) aa och ikväll händer det inget speciellt. Skönt att bara sitta och koppla av efter dagen :) Har lite godis och lite smoothie i kylskåpet från frukosten, nice!

Jag saknar min dans nått enormt! Så får väl ta och kolla lite på Lets dance ikväll och se på lite dans iallafall även om det inte är mitt favoritprogram precis eftersom jag som kollar på So you think you can dance och tycker det är lite roligare att kolla på proffs dansare^^ Men ska ge dom nybörjande kändisarna en chans ikväll iallafall ;) AAAAAHHHHH va jag längtar till dansen börjar. På måndag börjar träningarna igen, sweeeet!



Bild kommer snart


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0