Award

Jag har fått en blogg award av Nora :) tackar så mycket för det och jag ska alltså skriva 7 intressanta saker om mig själv och ge 7 kamrater samma award. Men tokigt nog som bloggare läser jag inte särskillt mkt bloggar :P så jag vet inte alls villka jag skulle ge till ;) förutom Nora och Sara ;) Sen är jag fruktansvärt trött idag så det får bli en liten vertion av detta och skriva 7 saker om mig kan ju inte vara så svårt....

Okeeej intressanta saker vet jag knappast om jag kan säga men endå :P

1. Jag blev framröstad till Årets Starlettjej 2006 i tidningen Starlet (som inte finns längre tyvärr)
2. Jag har tävlat med mina "frisörkunskaper" i Skol-DM då jag kom 2a i Sthlm och Skol-SM då jag kom på plats 21 av 23 i Sverige år 2009.
3. Jag började dansa jazz som 12 åring. 
4. Redan som 7åring ville jag bli smyckesdesigner och 2008 var jag utsedd som smyckesdesigner på ungdesign.se i deras broshyr och den med flest besökare på siten. (Idag håller jag inte på med smyckestillverkning, men har kvar mkt material om jag skulle få ett ryck :P)
5. Jag blev helt galen i Jill Johnson som 13 åring och inte kunde man ana då att hon 5 år senare skulle veta vem man var, ha 5 autografer, 1 brev, 10 skivor varav hälften är signade till mig och ha hennes makeup artist som lärare :)
6. Det händer väldigt sällan att jag lyssnar på nån schalgerlåt men jag har alltid älskat musikstilen och melodifestivalen. Tycker att melodifestivalens historia är jätteintressant och drömmen har alltid varit att i framtiden få styla kändisarna till evenemanget.
7. Har alltid sett ut som en kanin tills jag fick min tandställning som jag hade i nästan 3 år.

Random bild jag hittade nyss tyckte den var lite gullig bara :P


Kommentarer
Postat av: Nora

Söta Frida, så duktig! :)

2010-02-02 @ 22:30:25
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är söt! :)

2010-02-03 @ 19:08:45
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0