Min älskade Jill

Hej här har ni världens lyckligaste människa just nu :) Har nämligen nosat upp Jills kommande skiva (jag mer eller mindre samlar ju på dom har runt 10 st skulle jag tro) då jag först blev ganska besviken att den kommer heta Music Row 2. Det betyder att det blir en till cover platta. Men det som gjorde mig så glad när jag såg spellistan var att verkligen min låt fanns där. I cant make you love me som jag youtubat i över ett år på för att höra just Jills version av den. Jag har tom tänkt att skriva ett brev till henne och säga åt henne att du måste spela in den där låten och nu har hon gjort det :D glaad.
Hade tänkt skippa hennes julshow på grand hotel i år för det inte finns nån att gå med men nu jävlar ska jag dit asså oavesett hur det blir :D Jag måste se henne så är det bara :D


Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0