Så snor du din killes kläder

Vist finns det inget mysigare än att ha på sig sin pojkväns mjukisbrallor och hans tjocktröja när man ligger och myser framför en film. Helt enkelt vill man ibland ha en del av sin killes kläder eftersom när man varit tillsammans ett tag börjar man favorisera sig vid den där tröjan man alltid drar på sig när man kommer hem till honom eftersom den bara är föör mysig. Känner du igen dig?

Jag lyckades behålla mitt ex kofta, en sprillans ny från MQ + en sovtshirt efter att han gjort slut.
För att lyckas finns det ett superenkelt knep. Säg bara: "Jag fryser, kan jag få låna en tröja?".
Om ni ska hem till dig och det är jättekallt ute så ska du inte ta på dig något varmt dit för då har du chansen att låna något av honom på vägen hem till dig, han vill väl inte att du ska frysa heller. Behåll plagget sen hemma hos dig ett jävla bra tag. För vi alla har väl lånat något lite för länge så man automatiskt tar över den grejen. Samma gäller här. Har du haft hans tröja tex tillräckligt lång tid är den din ;) Grattis så enkelt var det.



Mitt ex kofta I just looove :D


Kommentarer
Postat av: sarah the one and only

haha exakt! här har ni experten som har allt ifrån kläder, playstationkonsol till en jocke-tjocktröja hemma ;D tihi

2009-10-25 @ 21:50:58
URL: http://mingulliga.bloggportalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0