Alltid lika roligt att träffa underbara Jill

Min dag började med att lära ut de nummer som huvudrollsmodellerna i min och Sarahs show kommer att göra. Tack till Amanda med vänner som är så engagerade i detta. Är verkligen glad över att ha er med i projektet! Har haft det jättekul med er idag!

Senare så åkte jag in till stan för den efterlängtade Jill Johnson skivsigneringen som var på NK denna gång. Alltid lika roligt!
Det finns nog ingen annan artist än Jill som är roligare att vara fan till :D som jag sagt många gånger förut så känns det som att man är bästis med henne för hon värnar verkligen om sin fans och hon tar sig verkligen tid till oss, det finns alltid tid till att ta en bild. Så hon är fantastisk gullig och som vanligt säger när jag kommer fram till henne "Hej snäckan hur mår du?" och alltid en komplimang till mig att jag är jättefin :D
Det bär även av till signering i Täbycentrum på fredag :D Awesome!

 
 



Ny poster, awesome :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0