I morgon gäller det, nu jävlar

I morgon är det föreställningsdag och jag ska vara uppe med tuppen och i aulan med Sarah redan halv 10. Första gruppen kommer kl 11 för styling och sen kommer det rulla på stressigt men troligtvis kul :) Ska bli spännande att se hur alla modeller kommer att bli :)

Idag har vi farit runt i Huddinge kors och tvärs för att avsluta med ett besök i stan då vi köpte in fantastiska rosa lösögonfransar till Amanda som är hemma nu och taggar för fullt med min instruktionsvideo på hennes koreografi. Nu har jag packat ner nästan allt som behövs och ska sätta fart här med det sista och en dusch snabbt så jag kan få min skönhetssömn eftersom man måste ha super energi hela dagen sen. God natt, god natt! 



Nu jävlar gäller det!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå kanon bra!! :D

2009-11-23 @ 23:08:42
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0