Hemma mys

Jaha så blev det hemma mys ännu en kväll denna helg. Men man ska inte hänga läpp för det utan njuta av det stilla lugnet så kan man dra på fullt ös hela veckan sen. Sitter här i min Something Behind tröja, dricker oboy och chattar med Ciffa om hur nice nya tröjan är :P

Har pratat i över en timma med Sarah i telefon och tjatratt om hur mobbade alla ser ut i skolkatalogen och skvallrat om vilka som är ihop med vilka just nu och inte. Typiskt tjejer :P
Hon satt och slog in julklappar medan hon pratade och blev genast lite stressad över julhandlandet som jag bara börjat med lite smått. Köpte en för tidig julklapp till mig idag (som tyyyp alla har köpt) från mamma eftersom den här fantastiska grejen var slut på alla Kiks utom i Huddinge så då fick jag den nu :D Man blir så glad av att bara kolla på alla färger, gud va mycket man kan exprementera nu med sminkningen jag som bara kört på mina isa dora skuggor med endast 4 nyanser i varje.

So awesome!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0