Jag höll kursen

Här sitter jag som en trött stekt kräfta efter en dag på havet med Sara och Bella. Vi åkte ut med Saras Laser i förmiddags och påmindes verkligen om att jag varit Saras seglar elev en gång i tiden :) haha. Men jag var faktiskt ganska duktig som kom ihåg väldigt mycket :) och höll kursen bra :)
Vi seglade och hälsade på ungefär hälften av Bellas stora familj och badade och lekte, paddlade lite kanot (haha a några meter bara) 
På eftermiddagen frös vi hela vägen hem då jag höll mig i fören medan Sara och Bella så flitigt kryssade hela vägen in :P tappert. Det var riktigt awesome att segla!! Ser fram emot fler gånger :) Det är en speciell känsla att segla och det är det allra bästa med sommaren att befinna sig på havet och det är då man förstår varför man tyckte att det var så härligt att bo i skärgården för några år sedan. Kommer nog alltid att känna mig som hälften förortsunge, hälften skärgårdsbo :D









 
 






 



Jag är ju bäst på knopar ;) haha :D

Kommentarer
Postat av: Sara

2009-08-04 @ 22:51:47
URL: http://m
Postat av: Sara

Det var underbart!!!! :D ser fram emot torsdag!!! :D

2009-08-04 @ 22:52:13
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0