Dagens ögongodis

Japp inga framsteg för min dator och nu kan inte jag få nån hjälp att mecka med den heller eftersom jag är ensam hemma nu i helgen så jag sitter här nu och gör mig hemmastadd på pappas dator med lite nya bilder och Jonas Brothers låtar. Vad roligt det kommer bli om jag skulle fylla datorn med eye candys :P haha. Föresten så måste jag tilllägga en rigtigt fjortis grej här men jag bryr mig inte om det för Divided killen i nya HM katalogen är så jävla snyyyygg!! :D Så det får verkligen bli dagens ögongodis! :D Haha.

Ingår killen om man köper jackan. Haha

Kommentarer
Postat av: Sara

mmmm! Yamie! ;D

2009-08-13 @ 23:57:35
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0