Dont worry be happy

Idag har fått 3st erbjudaden att följa med ut på krogen av 3 olika kompisar.
Anledningen till att jag sitter hemma och inväntar en tvkväll framför idol och hatar mitt liv just nu är för att
1 Jag håller på att bli sjuk känns det som
2 Jag vill inte riskera att bli sjuk för det har jag inte tid med
3 Jag ska provjobba och alltså gå upp ca 08.00 i morgon bitti
Så jag sitter här jag. Även om jag är en hemma tjej så är det inte kul när man är själv och dessutom dålig :P Nääe men nu har jag beklagat mig tillräckligt. Tråkade ju tom ut Simon på msn som förar så han bara loggade ut direkt :P wacko :P Så jag tackar för mig med tråkeriet för ikväll. Ha en fortsatt trevlig kväll puss och kram skumbanan
 


Dont worry be happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0