Från ex till kex

Jag skriver en krönika i skolan som troligtvis kommer att få heta något i stil med "Kan man bli kompis med sitt ex". För det är precis det krönikan handlar om. Själv tycker jag att det är en väldigt intressant fråga och befinner mig i den själv. Så ska inte publicera den här eller någon annanstans tyvärr eftersom den är väldigt personlig och även om inga namn näms så är det tydligt vilka personer det är jag skriver om.
Men jag läste en artikel ur Cosmopolitan då rubriken löd "Från ex till kex" och det var då jag började fundera. Såg de kändisar som stolt posade med sina kex (kompis-ex) och då tänkte jag att kan dom så kan väl jag...eller?
Ja vad som är bäst för en själv det vet man alltid själv och i detta fall tror jag att det viktigaste är att gå in och lyssna till sig själv. Det är svårt att gå vidare men när man väl gjort det så kan man börja funta på en framtida vänskap. Innan dess är det bara att köra på allt annat i livet tror jag. Har jag rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0