Kommer du också ihåg Salve? :D

Är det någon mer än jag som kommer ihåg Salve? :D Det var en serie som fortfarande ligger mig varmt om hjärtat trots att det var säkert 10 år sen den sändes på Bolibompa på sommarmornarna. Att jag kom att tänka på den serien helt plötsligt är för att jag precis kommit hem från Stadsteatern där jag varit med min klass och sett De tre musketörerna.

Det enda jag viste var att det var en rockmusikal så hade inte så mycket förväntningar, men den var awesome! Jag älskar ju musikaler dessutom och har sett säkert 5 st tidigare, men nu var det nog två år sen jag var på musikal senast så det var härligt att vara tillbaka på det planet igen :) (Men finaste teatern i Stockholm kommer alltid vara Oskarsteatern, enligt mig)
Med i dom tre musketörerna så fanns en bekant kille som heter Albin Flinkas, han var jävligt bra, och varifrån kände jag igen honom, jo han var Erik av Pommern i Salve :D

Nu har jag googlat lite på Salve och jag hade nästan rätt där med årtalet, den sändes 97 och det här är det jag hittat på youtube :D




Kommentarer
Postat av: My

åh jag tittade också på den här serien haha lovley !!!!

2009-09-09 @ 08:52:17
Postat av: Sara

Haha, shiit det där var min favoserie :P

2009-09-09 @ 23:15:53
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0