Ta mig inte till djungeln

God kväll! Ligger i sängen så fruktansvärt trött så det kommer bli en tidig fredagkväll för mig :P Har suttit och kollat på kändisdjungeln precis. Det var kul att se vad det var för program och enda anledningen till om jag skulle fortsätta kolla är för att sköna bonden Karl Petter är med. Han e fett ball :P Men nej det där programet var ingen höjdare trots att han var med och jag klarar inte riktigt av ormar, det går inte, så det blir jobbigt att hålla handen framför tvn så fort det är några ormar i rutan :P
Skulle aldrig någonsin trava ut i djungeln. Något som verkligen blev bevisat i midsommras då jag befann mig bokstavligt talat mitt ute i skogen och jag fick sätta mig på min fd killes axlar för att det tog sååå lång tid för mig att gå upp från sjön till huset pga av min ormrädsla. Men jag fick gå själv tillslut iallafall för jag fastnade med håret i ett träd :P Men nu är jag tacksamt varken i skogen eller djungeln utan sitter så tryggt och skönt här i mitt rum... Lägenheter äger :) haha.


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0