Skulle gärna byta garderob med Demi Lovato

Jag hatar internet. Eller just nu iallafall för jag hade skrivit ett jäättelångt inlägg med bilder och allt och så försvinner allt när jag ska posta det. Jorå idag är det min dag!

Men jag har suttit denna kväll och druckigt aldeles för mycket pepsi så nu vet jag inte alls hur jag ska kunna sova :P Och så har jag gjort färdigt min läxa som ska lämnas in på torsdag. Men får man en läxa av makeup läraren att göra ett kollage av dagens makeup så kan jag sitta i timmar och googla och fixa i photoshop. Det är riktigt skoj :) Lite av en slump så blev hela kollaget endast med min stora inspirationskälla när det gäller kläder, trots att hon är nästan exakt ett år yngre, men hon är ball och det är en tjej som är tjejernas svar på hennes bästa kompisar Jonas Brothers. Det är sångerskan och skådespelerskan Demi Lovato jag pratar om. Hon är som en smällkaramell lite som mig :P Hon är lika snygg i en rockig tshirt som en vacker sommarklänning och någonstans där på mitten brukar hon hamna :) En stil jag verkligen gillar så om jag skulle byta garderob med någon skulle det definitivt va henne :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0