Singing Bee Pics

Igår satt jag och Sara i publiken på Singing Bee Celeb vare dessutom så det var mycket roligare än om det skulle varit okända människor som sjöng. Rolig stämning och vi garvade en hel del åt kändisarnas spontana komentarer särskillt vid alla dessa omtagningar. För det spelades in på nästan 3 timmar tror jag :P
Här är lite bilder ifrån gårdagen :)

När vi kutade till bussen i högklackat (vilket måste varit en rolig syn) hade jag självklart med lite pommes som färdkost.

Sara ser ut som en prinsessa :)


Såna här skylltar fanns det gott om så man inte skulle gå vilse :P

Japp Idol nästa då ;D

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaa, vad sööööt du är min gulliga snyggfrida! ;'D

2009-09-14 @ 22:24:56
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0