Nu är studenten igång

Jorå man ska vara tidigt ute. Vi började prata om studenten redan när vi började gymnasiet och nu börjar man närma sig på riktigt, så för att det ska bli riktigt bra är vi i full gång. Tur att man har en sån driven och engagerad klass när det gäller sånt här. Men min morgon började dock inte lika smidigt.
Jag är en såndär som aldrig försover mig men idag ringde aldrig klockan, så bra att man har en mamma som ringde och väckte än så jag kom bara 45 minuter försent i oborstat hår och osminkad. Men det var ganska trevligt att inte vara så piffig idag endå faktiskt. Fast när jag och Sarah skulle störa en killklass för student prat på eftermiddagen så kom Carro på mig med hårsprayen. Haha, busted. Sen vågade jag inte prata med killarna heller så jag bara stod där och försökte se bra ut medan Sarah fick sköta snacket xD Hahahah.
  


Häng i biblan :P höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0