"Nu är det fredagsmys om det så är det sista jag gör"

Då var man hemma för första gången denna dag typ. Har varit på praktiken, direkt till dansen, hem och vänt till centrum där jag mötte Nora för att handla chips och dip. Tydligen har jag ett intressant skratt eller nått för jag garvade lite skoj precis bakom några killar i centrum som alla vände sig om samtidigt. Haha.
Men vi har iallafall svullat och kollat på sköna vänner avsnitt. Sen tipsade jag Nora om vad hon kunde ha på sig för något i morgon då vi ska till slottet och kolla in en kille. Nej det är inte jag som fallit för en lumpen snubbe igen ;) utan det är min snart 19 åriga vän som gjort, så jag ska hålla sällskap och självklart kolla in vad det e för hunk för att sedan gå och handla present åt födelsedagsbarnet. Så det lär bli en trevlig förmiddag på stan. Awesomenes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0