Livet som student är hårt ibland

En konversation på facebook chatten av mig och Sarah behöver nog inte säga mer än så :P

Sarah: Pluggat nåt dårå?

Frida: Har pluggat egypten. min hjärna börjar mosas :P

Sarah: aha okej, jag har itne kultur och stilhistoriaskiten hemma. så där kan jag itne göra mkt!

Frida: ajdå! men har vi nått mer än det och boken?

Sarah: ska väl fortsätta emd samhällen sen, har faktiskt svarat på hela förstaa frågan och läst texten til ldnedär uppgiften. mitt svar på fråga ett blev typ 1 sida långt hahaah

Frida: men va fan samhällen nu har jag missat nått här :O

Sarah: men fan bättre det, nu ha rjag vekligen "peneterat frågan" så att säga;)

Frida: men vad äre vi har i sammhälle :O

Sarah: de e den där uppgiften vi fick nu sist vi hade lektion, du vet när det luktade gammal potatis och bajs i klassrummet om "budgetprocessen"

Frida: jag kommer ihåg lukten men inte innehållet av själva lektionen

Aa det är inte så lätt alltid och här ser vi en bild på hur jobbigt det kan bli om man inte har gjort läxan i tid:

 

Carro kan konsten att sista-minuten-plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0