"Jag vill ligga med dig"

Igår blev det en heldag på stan för mig och Nora då vi även var och kollade på vaktavlösningen med varsin latte (a vi brukar ju hänga en del vid slottet, hehe) och förstörde stämningen lite med att stå och snacka om att Nora skulle skrika "Jag vill ligga med dig" till killen hon var där för att se på. Jag erbjöd henne 100 spänn för det men hon gjorde det aldrig, haha. Men det skulle ärligt talat vara roligt att se vad som skulle hända om man skrek något just när det är tyst :P haha. Något för Japanerna att filma iallafall.
Sen blev det lunch på WC (waynes coffe) som vi numera säger :P och avslutande shopping i Farsta C. En toppen dag.





Vi gillar att ta lite konstnärliga bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0