Highscore

Idag kom jag till skolan med ovårdathår, ihopsjunkna ögon och hes morgonröst och var alltså allmänt cool på matten^^ Sedan rullade dagen på då vi satt i biblan och läste på svenskan dvs jonade sig på facebook med sarah och natto xD Färgade håret på Sarah efter skolan och nu så har tiden flugit iväg här hemma för jag skulle ju bara kolla på några avsnitt av Eva och Adam (klassiker i den här generationen) och sen har jag försökt hitta en modell till praktiken på fredag så dom ser lite hur jag jobbar. Och vilken tur man har asså lyckades ordna både en tjej och en kille :) Så upp till bevis på fredag då och se hur bra jag är, höhö :P

Har fått ny mobil som jag älskar och tar glatt bilder och filmer i skolan nu som jag ska sätta ihop till våren tillsammans med alla andra bilder från gymnasie åren till min klass innan vi slutar :) 

 


Mina underbara kamrater


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du fått för mobil? :)

2009-09-02 @ 18:20:03
Postat av: Frida

En me tutchskärm

2009-09-03 @ 22:32:33
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0