Hard work work

Igår hade jag en jättetrevlig kväll hos Sarah. Satt och myste och konverserade kring det vanliga området nämligen framtiden, grannar, barn, villa, volvo och våra män som står vid grillen och ropar över till den andra på tomten bredvid om hur fina fruar dom har. Hahaha.

Nu sitter jag med min mössa och ska till tåget. Ska iväg och jobba dock bara 4 timmar idag tror jag så det är ju heaven. Kanske man hinner med en snabb shoppingrunda efteråt. Har böjat denna helg på cafét som ligger på Balletakademin så dra dit om ni vill träffa mig. Tydligen hade EMD Danny varit där i fredags, synd att jag missade honom. Han har jag faktiskt en poster på här bredvid mig, vilket mina kompisar brukar reta mig lite för, hehe men han har lixom alltid varit med dom senaste åren så han får hänga kvar :)

Sen har jag och Sarah har kommit på vilken film vi ska vara på vårat spexfoto i morgon :P det blir Step up och jag ska vara kille för det är ju roligast :D haha. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, inte visste jag att du börjat jobba! Vad roligt! :D Kanske kan skaffa jobb åt mig där också? ;) (a)

2009-09-27 @ 20:21:12
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0