Gillar inte "Pretty Women stövlarna"

Tjänare! Oj vänta ska bara på toa en snabbis... Sådär oj va fort det gick :P
Japp, idag så har jag beslutat mig för att det var sista gången i år jag använde ballerina skor. Fan va kallt det är att vara baris om foten! Så nu sitter jag och tittar på uggs och stövlar istället :) mycket varmare och mysigare för den här årstiden. Uggs kom ju stort förra året och jag kommer att köpa ett nytt par även i år för det finns faktiskt inget mysigare att ha på sig! Men för att varva med något feminint får det bli ett par stövlar med hyfsat högt skaft för jag gillar inte riktigt det supertrendiga "Pretty Woman" skaftet som är nu. Jag vet inte om det är filmen eller vad det är som gör det men I DONT LIKE :P  
Däremot gillar jag pälsmodet stort asså :D Måste köpa min efterlängtade pälsmössa från JC någongång snart :D För vem var det om inte jag som gick runt i Farsta och sa oavbrutet "Pälsmössa, pälsmössa, pälsmössa.."
Ojoj bäst att lägga upp en budget här nu med tanke på hur pank man är! :S


Usch :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0