Förtjänar mjukisar och en rackarns macka

Phu, vilken dag. En lång dag av 5 härliga (icke) lektioner som bara fräter på en efter en så när man kommer hem är kroppen aldeles klen med längtan av att få krypa in i mina stora killmjukisbrallor och min fliströja och ta en rackarns macka med kalkon på. Aahhhhh!
Och här sitter jag nu och har det bra :) gör sig försänt av lite vila denna kväll. Men alla har nog varit lite smått trötta idag tror jag och framför allt jag har kännt mig lite borta. Men trotts detta blev det fin fina slingor på Sarah som nu är väldigt blond och söt.

Men nu så vet jag ärligt talat inte vart min familj håller hus någonstans, så ska ta och ringa min pappa och se om det kanske kan vara så att han är påväg med lite mat eller så. Mmm hoppas är galet hungrig ju.

Gissa rumpan :P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0