....

Det är intressant när livet stannar upp och tar en pause för det händer väldigt sällan. När man bara är och ser. Som när jag satte mig på bussen för att åka hem den lilla vägen och ser två små tjejer sitta och röka på busshållplatsen då jag insåg att man faktiskt är stor nu. Busschaffören sitter och sjunger högt på en Robbi Williams låt och man inser att jag inte har nått upp till den åldern än där man inte tycker att någonting är pinsamt. Det är varmt ute och man tänker tillbaka på sommaren och undrar varför det aldrig blir som man hade tänkt sig.
Livet är för bra för att stressa sönder. Stanna upp och tänk för annars hinner du inte med tåget på din egna resa.

Kommentarer
Postat av: sarah the one and only

va fint tänkt,, när livet stannar upp sådär :)

2009-09-21 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0