Affärssamtal

Känner mig som värsta affärskvinnan här typ :P hahaha, bara av att plugga, jösses :P
Har suttit här på sängen med datorn och gjort läxor och pratat med Sarah i telefon och planerat klart hela vårat projektarbete. Har precis antecknat ner och gett lite information till diverse personer vi vill ha med i projektet. Så när jag skulle ringa Sarah så sa jag när pappa gick förbi mitt rum "Pappa stäng dörren, jag ska ringa ett viktigt affärssamtal" Helt seriöst...eller a typ inte.
Men gud vad flummigt jag skriver det märks att jag börjar bli lite trött nu :P Så jag får väl börja bege mig så ses vi i morgon!


Asså vi är ju bara dom smartaste brudarna på hela skolan jo asså serri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0