"Vad kollar ni på?" "Ehm..Hitler"

Jag har precis kommit hem från min vän Louise då vi har haft vänner maraton typ hela dagen, ätit pankakor och kikat på Louises skisser på ridkläder som hon ska sy upp. Hon går linjen textil och design (heter linjen exakt så? är inte 100 men det innebär det i vilket fall) och det tycker jag är fett coolt!! Eftersom jag även sydde lite förut i yngre dagar så funderade jag faktiskt också på att söka samma linje förut. Men nu kan vi kombinera våra talanger istället då vi kom på idag att vi båda vill jobba bakom teater.

När jag kom hem så kommer man hem till ett typiskt Kantorp hem dvs mökt vardagsrum med en pappa och en syster i soffan och jag hör tyska på tvn.
"Vad kollar ni på?"
"Ehm...Hitler"
"Okej, har ni ätit nått eller?"
"Mm..näe vi äter chips här"
Awesome :P not, nä nu ska jag gå och käka nått då, dock inte chips, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0