Man pallar inte Halloween

Ikväll ska jag åka till Sarah och mitt andra hood :P Vi hade tänkt att ha riktigt skoj ikväll men vet än sålänge inte vad som kommer att hända. Men jag har packat ner kläder efter väder och tom ett paket med lite löshår i slingor :P För man vet ju aldrig vad som kan dyka upp. Sen är det ju Halloween nu och allt, vad har man på sig då lixom för det är ju inte så att man direkt har värsta utklädningskläderna hemma :P inte jag iallfall. Tycker att Halloween mest är barnens grej för det kommer man ihåg från när man var liten att man tog det väldigt seriöst och alla klädde ut sig extremt. Nu så pallar man inte ens hålla koll på när Halloween är :P

Nu är jag supertråkig som inte har någon bild att ladda upp ajja bajja Gördis, får ta lite pics ikväll då, skandal.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0