I´ll be ok

Hej allihopa här sitter jag utsliten, diggar Jonas Brothers och äter dagens enda mål som består av korv med bröd. Man känner sig inte lite trashig i kropp och själ idag. Pratat i telefon med mamma om hur hårt livet är ibland. Fett sorligt det låter typ :P 
Men nu sitter jag och tänker tillbaka på fina stunder jag minns och ler åt dom bilderna för ibland måste man komma ihåg att livet har sina bra stunder också. När man är på botten är nästa steg upp till toppen.
Jag lyssnar på Mcfly och det gäller att tro på det dom sjunger:  
When your down and lost
And you need a helping hand
When your down and lost
Along the way
Oh, just tell yourself
Ah, I'll be OK







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0