Jag skulle ha varit tonåring på "boybandstiden" istället

Host, nys och fräs! Jag blev jätteförkyld igår så har haft en lång dag här hemma. Är inte van att sitta och inte göra nått speciellt för det är ju alltid nått lixom. 

Men jag har nu under kvällen orkat sitta framför datorn och jag började mina konsiga reserch på internet som vanligt. Senaste gången var det en tv serie som jag så gärna ville ha, vilket blev lite svårt eftersom jag inte viste vad serien hette. Men jag lyckades få ner 4 avsnitt tillslut :) Den heter Complete Savages för övrigt, en amerikans lite bortglömd komedi som bara gjordes i en säsong. Jag älskar den mycket!

Nu har jag upptäckt ett brittiskt boyband (ingen har väl kunnat undgå nu att jag gillar boybans, har inte direkt gjort det tidigare konstigt nog utan det har kommit på senare tid typ, hah) som hette V och de släppte bara ett album och det var 2004. År 2005 redan så splittrades dom.
Vist hade jag hört talas om dom tidigare eftersom Tom från Mcfly och James från Busted hade skrivit en låt till dom. Men det var inte fören jag såg en skämt grej med Mcfly på youtube där dom mimar och sjunger V´s första singel som jag bara var tvungen att kolla upp dom eftersom jag fastnade för låten. Enligt vad jag sett så är det ironiskt nog inte jag som är den första att ha hittat dom genom det Mcfly klippet.  Och dom var inte lätta att hitta kan jag säga!! Det har nu slutat med ett bud på Ebay för jag blev så sugen på den där plattan. Så jag hoppas att jag vinner! :D 

Här är klippet som fick mig att kolla upp grabsen och så har vi originalboysen under.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0