Det blir alltid kebab iallafall

God morgon idag är det fredagsmys hela dagen! Ska nu aldeles strax till min praktik, har bytt tillbaka till min gamla som är mycket mysigare och bättre. Att den ligger ca 5 - 10 min knatandes bort skadar ju inte heller :P
Ska köpa en gammal klassiker till lunch: kebabtallrik. Annars blir det något annat från samma grill i centrum. För om jag ska till centrum och köpa en sallad eller något annat så slutar det alltid med kebab iallafall :P
I eftermiddag blir det dans och har redan laddat med danskläder och benvärmare nu på morgonen. Sweet.
Ses ikväll då det blir sminkning utav bara helvete här :D haha.

Tränar bort kebaben :P höhö

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0