Dagens make up - Show

Snart är det fredagsmys om det så är det sista jag gör... A den där chipssången fastnar jag alltid på särskillt på fredagar. Nu ska jag strax gå till min praktik och det blir en gourmetrulle till lunch idag ingen kebab hehe :P Sen blir det ju dans som vanligt och eftersom jazz är så showigt så tänkte jag mig en riktigt showig make up men som endå inte sticker ut föör mycket. Så här är dagens make up:





1. Brun ögonskugga 2. Guldfärgad ögonskugga 3. Guldglitter puder 4. Glitter eyeliner

Vill du se hur jag gör kolla in en liknande variant i mitt partysmink tips klipp: http://www.youtube.com/watch?v=WczCNwX9zLI&feature=player_profilepage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0