Klassisk

Var modell åt Marlene idag igen men denna gång blev jag värsta karriärskvinnan :P haha folk måste trott att jag hade stilen seriöst men det passade mig rätt bra endå :) kul att man kan passa i olika stilar :)
Haha annars har det varit chill "jobbat" i biblan med Sarah och Carro. Vi tänkte komma igång med vårat historia grupparbete men det spårade direkt när Vecko Revyn blev framplockad då vi började göra test om vilken sexuell dragningskraft man hade :P haha. Jag tror att dom koncentrerade terori tjejerna bredvid med varsin laptop var lite avis i smygen över vårat skojeri haha ;)


 




Kommentarer
Postat av: Razi

wow sis! sjukt snyggt!

2009-12-31 @ 14:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0