Jag ska oha hela natten

Hej allesammans. Ikväll blir det skoj för jag ska ut med Sarah, Jennifer, Anna, Malin, Emelie och Jessica då Sarah och Jennifers 18 års dag ska firas, lite komiskt nog fyller dom år på samma dag :P Fick jag med alla nu? :S Haha det blev ju ett litet gäng ikväll lixom och vi ska ses nu snart och käka sen så hakar jag bara på för jag har ingen aning om vart vi ska sen :P Som alltid får jag veta allt sist nämligen haha :P 
Haha tupperade mitt hår så mycket att det råkade bli väldigt fjortisaktigt så vet inte hur jag ska väga upp resten så att jag inte ser ut som nån bimbo hahah jajajaja :P

Det kan aldrig bli för mkt läppglans ^^ :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0