Gymnasiekillar stökigare än dagisbarn

Undrar om man kan kalla mig friskförklarad nu från svinsprutebiverkningarna. A förutom smärtan i armen när jag lyfter den och när man tar på den, huu. Jag känner mig hyfsat pigg iallafall och hoppas jag är i form för praktiken i morgon för då finns det endå möjlighet att ta det lugnt :) För jag måste erkänna att jag är ganska trött eftersom denna eftermiddag har jag och Sarah repat med killarna som ska vara med i showen på tisdag. Vist hade Amanda bra ordning på sina kompisar men att repa med dom under tidspress var fan värre än att vara på ett dagis asså. Tänk att 5 "små killar" (som jag kallar dom, alltså går första året på gymnasiet) kan göra så mycket väsen av sig. Känns som att man skrikigt till en hel arme med gula flexbertvästar som vägrar lyssna :P



Kommentarer
Postat av: Sarah din lille vän

Åhhhh vilka gullpluttar, vi ha hela armén!!! Måste hitta nån att skaffa en sån där liten flexbertunge med :) <3<3<3<3<3<3

2009-11-19 @ 19:18:41
URL: http://mingulliga.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0