Vuxen poäng efter guitar hero tramset

God morgon i äckelvädret! Jag ställde klockan på 10 idag eftersom min mamma är påväg hit och hon är så morgonpigg. Så nu sitter jag skitpigg och ska börja göra i ordning lite lunch. Tacoreceptet som jag fick av Sarah förut :) 
Ja det blir ju enkelt för mig som har kylskåpet fullt efter gårdagen då jag efter min och Saras guitar hero "tunering" (jag försöker klara dom svåraste banorna på medel) drog jag iväg pappa till Ica Maxi för storhandling, jo bokstavligt talat eftersom det var jag som körde bilen. Så väl inne på Ica Maxi gick jag runt med min inköpslista och pappas uppgift var att bara dra korgen faktisk :P haha. 
Sen vill man ju inte slänga in en massa mat i totalt stökiga kyl och skafferi så passade på att rensa upp där lite. Diska innan jag gjorde kvälls smoothie också, med banan och krossade chokladbitar. Niice! Sara har gjort mig till smoothie galning! Och vilka vuxen poäng till mig för det var det enda jag han med under kvällen :P haha. Jag vet att Sarah blev lite avis där igår när hon fick höra att vi skulle åka och storhandla^^ ;) 
  Grönaktig (läskig) ansiktsmask och smoothie! Tummen upp. Härligt innan man ska gå och lägga sig eller ännu bättre när man vaknar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Mohahaha!!! my work here is done ;) haha!



Vi måste fortsätta på vår smoothiebok!!!! :D

2009-07-28 @ 17:00:08
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: sarah the one and only

shiit Fridisen, varför har du inte på dig den där sexiga ansiktsmasken när du sover över hos mig?? :O

2009-07-28 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0