Tack ni får mig att le

Vill tacka mina fina vänner för att ni finns! Ni vet själva vilka ni är :) och ni har fått mig att le stort igen :D Vad skulle världen vara utan er <3



Några andra som får mig att le är såklart Mcfly som är en viktig del av mig och även Jonas Brothers. Så jag blev ju helt hysterisk när jag hittade det här klippet med båda banden på samma scen med Mcflys Star Girl. Skulle varit så lycklig om jag hade fått stå där: http://www.youtube.com/watch?v=23JGwATJ1U4

A som ni kanske förstår så sitter jag hela kvällen här och youtubar "mina pojkar" så tänkte visa en mysig låt :P när man endå är igång lixom :P Beundrar deras låtskrivar talanger verkligen! Fan va kär jag är i dom här killarna asså :D haha

Kommentarer
Postat av: sarah the one and only

Kul reklam man får på den här sidan "Frida på tradera. Frida från 1krona, bjud nu" :D Hahahahha

2009-07-20 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0