Mysig frukost smoothie och Mamma smoothie

Frukost smoothie

Banan
Hallon
Jordgubbar
Yoghurt
Mjölk
Oboy

Det slängde jag i min mixer i morse och det är dom här ingridienserna som jag brukar varva med. Just den här blandningen blir väldigt lagom och man känner lite av alla smaker. Anledningen till att jag inte skrivit mängden på det som jag hällde i är just för att det är en smaksak av vad man vill att det ska smaka mer av. Vill man inte känna smaken av banan så räcker det med en halv, den gör nämligen att inte smoothien smakar surt.
Vist ser det gott ut :D
 
Härlig färg också :)

En annan god mix är min Mamma Smoothie (som jag gjorde till mig och min mamma en gång): 
Jordgubbar
Hallon
Yoghurt
Chokladbitar.


Toppengottis!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, har du snått det receptet som jag hittade i Bellas smoothiebok (det längst ned)? ;P, bortsätt från yoghurten

2009-07-31 @ 20:40:59
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha näe det har jag faktiskt inte ;) coolt att det var typ samma då :P

2009-07-31 @ 23:45:57
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0