Kan jag också få en "sexlåda"

Vad ska man ha på sig när det är soligt ena stunden och molnigt den andra? Dagens i landsproblem. Men nu har jag iallafall hittat nått hyfsat :P Har dock redan varit och knallat lite på stan idag men man byter ju om så mycket hela tiden :P Försökte fiska mig en praktikplats på en salong jag spanat in. Så hoppas att man får nå svar sen.
Har ätit massa spaghetti och köttbullar till lunch så nu rullar jag som en köttbulle. Ska gå till tåget nu strax och besöka Sarah på arbetet. Sen blir det en runda på stan, vi ska bla hitta en födelsedags present men det är vi experter på. Våran sexlåda till Malin när fyllde 18 blev ju en succe med en inspelad samlevnads cd där vi gav instruktioner på hur man skulle vara i sovrummet. Mm hoppas att man kommer få ett sånt kit själv när man fyller år^^ Haha


Undrar hur Malin kände sig när hon först fick sexlådan av oss och sedan det här kortet av ett annat par kompisar. Men så går det när man fyller år :P

Kommentarer
Postat av: emelie

nu ska jag vara egoistisk här och säga att det var faktiskt bara från mig. jessica och jennifer är inte sådär påhittiga som mig (A) hihihihi

2009-07-30 @ 00:17:40
Postat av: Frida

hahaha jaså vare så :D

2009-07-30 @ 01:12:01
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0