Ännu en jacka

Hittade en sån söt jacka på HM idag när jag och Sara hängde lite på stan nu under förmiddagen. Hade jag haft pengar just då så hade jag köpt den men ja får se nu då nästa gång man svänger in där. Asså jag har redan så många jackor...men va fan det kan det aldrig bli för mycket av, eller hur ;)
Käkade också en as het Subway macka får jag ju inte glömma, brände i munnen, så gottis.
Men nu är jag hemma och vilar mig så vi ses senare :)
       


















Jackan får av mig lätt 5 av 5 toasters!


Sara skeptisk på Monki?? Haha man hittar aldrig nått där tycker jag. Dock är min favorit tshirt därifrån; vit med ett blekt tryck på med ett litet hus och en trädgård på typ :P höhö

Kommentarer
Postat av: sarah the one and only

Jackan va ju lite småfräck på dig ;) <3

2009-07-16 @ 21:57:26
Postat av: Sara

Haha! Snygg bild på mig ;) haha!

Den där mackan var lika het som du Fridoo! ;D <3

2009-07-16 @ 21:57:31
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: Frida

Tackar tackar:) jo men jag är ju så töff :P haha

2009-07-16 @ 23:15:30
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0