Sötaste paret i världen

Eftersom jag skrev så nedlåtande om nykära par i förra inlägget så ska jag i detta lyfta fram att jag faktiskt älskar kärlek och det är jättegulligt att visa att man är kär i någon (MEN det finns ju gränser).

Jag är inte nog inte ensam om att vara superavis på sångerskan Frankie Sandford (är med i grubben The Saturdays och är en fd S Club 7 medlem faktiskt) som är tillsammans med den snygge basisten Dougie Poynter i Mcfly, den blyga och helt galna spillivinken som är yngst i bandet och alla fans lilla gullegris såklart. 
Paret blev i år utsädda till "Cutest couple ever" i en tidning som heter Sugar Scape. Tycker hela tiden att jag ser dom som finalister till snyggaste kändis kille resp tjej tävlingar på siter och så.
Vem är avis? Svar: Snygg Frida.
Dom ser alltid ut att ha det så mysigt på alla mingelbilder man sett dom på. Cuuuute :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0