SÖKER MODELLER!

På onsdag har jag prov och behöver klippa en kille och en tjej. En kl 10.00 och en kl ca 14.00. Kravet för båda är att mer än 2 cm måste klippas bort.

Tjejen kan klippas i vilken frisyr som helst så länge det inte bara är toppklippning.

Killen kommer att få en kortklippt nacke och sidor.


Detta är förståss gratis!
Skulle detta passa dig? Eller känner du någon som kan och vill? Hör av dig! (Har du inte mitt nr eller facebook kan du skriva en kommentar här)

Är du som kille sugen på att testa på hur det är att bli sminkad som en drag qeen finns ett tillfälle nu på torsdag kl 9.00 att få en riktigt cool, showig makeup.


Vill du klippa dig hos mig men en annan dag är du välkommen att boka tid hos mig på min praktik i Skogås på Tinas Hårsalong. Har nu gått på jullov men kommer att vara tillbaka igen varje fredag från och med v.1


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: JAA! Det får vi verkligen ta och göra!!

Jag hoppas du hittar några modeller! Jag ska se om jag kan ragga lite på några jag känner ;)

2009-12-13 @ 17:16:28
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: Frida

Härligt :D du kan ju länka också :)

2009-12-13 @ 17:20:31
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/
Postat av: Sara

Absolutly baby! Skriver ett inlägg imorgon! ;)

2009-12-13 @ 23:22:30
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: Anonym

josefine!! :O :D

2009-12-17 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0