Nora är hemma :)

Idag har det varit superchill och eftersom att det är lov så är man ju ensam hemma om dagarna ingen förälder som springer runt här och stör :P Haha så då blire nudlar till lunch och tigerkaka till efterätt i morgonrocken framför Ellen DeGeneres show bla. Väntade hela dagen på att träffa min Nora som åkte till rumänien i oktober måste det ju ha varit som nu kommit hem över jul. Så det var jättekul att ses igen och bla ta igen allt killsnack som vi inte kunnat prata så mycket om. Sen såg vi också på Twilight eftersom jag inte hade sett den vilket är lite skandal. Jag fullkomligt älskade den så nu måste vi gå och se vad som händer sen på bio :) Nu förstår man precis denna Twilight hysteri, verkligen! En starkare kärlekshistoria har jag aldrig sett. Gick faschinerad hem.
Så tack Nora för en supermysig kväll!

   Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin bild :) vad har du för kamera?

2009-12-23 @ 11:24:07
Postat av: Frida

Tack! :) Just den där bilden är tagen med min kompis Canon Digital Ixus 85 IS. Jag har faktiskt ingen egen kamera trots att jag tar så mkt bilder :P

2009-12-23 @ 12:36:06
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/
Postat av: Nora

Tack själv gumman :)

2009-12-28 @ 17:42:39
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0