Min härliga regniga dag i Huddinge

Var i det regniga Huddinge c idag på Jills skivsignering. Trots att jag gick själv + det dåliga vädret så var det riktigt kul :P Tog fram kameran och tänkte att det är ju lite kul att ha det här på film. Frågade den sköna killen Rasmus som alltid är med Jill och presentrerar henne, värmer upp publiken och lockar dit folk om han kunde filma. Och det blev som en liten dokumentär då han intervjuade mig och grejer hahaha, fett kul! "Backstage" gick vi sedan där gitarristen Göran fick vara med på ett hörn också :P höhö. Är du vän med mig på facebook så kan du se den filmen där :)
Fick också veta att hon kommer att han konserthus turné som vanligt nästa år i april blir det. Och dom konserterna är alltid grymma så dom får man INTE missa. Superduper då vet du det mamma då kan vi köpa biljetter till det snart då ;)

Sen så mötte jag upp Ciffa från det braiga Something Behind och köpte bandets tshirt av honom :) Trevlans att träffa honom och så fick man skjuss hem också så man han ju umgås lite :)
Tröjan är fett nice tycker jag och satt helt perfa och skön som satan, passade fint till mina jeans leggings :) så topp betyg där asså! 16 januari spelar SB live på fryshuset. Ska bli nice att se dom live igen :) tills dess har man låtarna och efter att jag skrev på deras myspace att dom borde lägga upp min favoritlåt boys and girls så gjorde dom det :) sweet! Lyssna här: http://myspace.com/somethingbehind 



Jill med sin stora mage sjöng som alltid lika bra och var som alltid lika glad :)


 

Somethind Behind tröjan :) niice


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade föjt med dig till Jill om jag varot hemma :) Men jag viste inte att hon var gravid igen :O Med vem??

2009-12-06 @ 10:58:34
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: Frida

Det kommer fler gånger :)

Ja hon ska ha barn i januari :) Nej men hon är fortfarande gift med samma man det stod lite falska skillsmässoryckten i se och hör förut bara :P

2009-12-06 @ 21:51:38
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0