Hånglade par, dom finns överallt

Det kanske bara är för att jag är singel men håll med om att man blir irriterad över att se par överallt stå och mysa i nått hörn i skolan, hångla på bussen, kela på tåget, hållandes varandras händer på stan. Dom är överallt :O
Det finns ett par i min skola som jag sett ett antal gånger och hålla på och snuska sig offentligt. Och en gång så ba stog dom mot ett skåp och grejer så man reagerade ju mer än vanligt. Dom gick sedan in på toa och fortsatte tydligen där eftersom en klasskompis hade gått förbi och sagt "Ni kan ju stänga dörren", sagt och gjort så stängde dom, låste och var dom där inne sen ett tag, vet inte hur länge men när min lektion började ett tag senare så var dom kvar där. Herregud håll koll på hormonerna ungdommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0