Flisfilt beroende?

Kan man vara flisfilt beroende? För jag börjar undra om jag är det nämligen. Så fort det blir vinter går jag alltid runt med en filt runt om mig ovanpå en tjock kofta eller tröja såklart + ett par tofflor också ;) så jag fryser minst sagt mycket under det här halv året! Haha usch, laddar inför i morgon då det ska börja krypa ner under nollan :P

Jag är så trött på vardagen så jag bara spyr just nu och skulle bara vilja åka iväg någonstans vart som helst...men det går inte i verkligheten tyvärr så då får man försöka göra dagarna liite roligare. Och hur gör jag det ikväll.. hm.. det är enkelt :D Lite poppig boybands musik (Blink 182 lyssnar jag tillräckligt mkt på i ipoden så det blir ren pop i högtalarna hemma) och två härliga avsnitt av 2 1/2 men :D som jag ska gå och kika på nu.
See ya lataa 

 So just remember to smile, smile, smile and turn the world around! - Mcfly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0